Es domāju, kad cilvēki domā par restorānu, viņi visbiežāk domā par apkalpošanu, bet ko tas īsti nozīmē, ir drošvien viesmīlība. Pakalpojums ir tehniskā produkta piegāde gala lietotājam. Tas ir, piemēram, labs ēdiens īstajā laikā īstajā temperatūrā, tiek piešķirts īstajai personai. Viesmīlība ir šis darījums tiek izjusts.

Jūs zināt, un es zinu, ka kaut kas var tikt darīts no tehniskā viedokļa perfecti un vienalga nejusties ļoti labi. VIesmīlība ir nodrošināt kādu veidā kas dara skaidru, ka tu esi viņu pusē. Es jums varu pateikt, ka tehniski nevainojams serviss kopā ar siltu, rūpīgu, inteliģentu, smaidīgu, draudzīgu viesmīlību ir uzvaroša kombinācija , un šos abus vajag restorānu biznesā.