10 IEMESLI, KĀPĒC JUMS NEVAJADZĒTU KLŪT PAR VEGĀNU

1. Ēdiens ir neizturams

Visi zina, ka vegānu ēdiens ir visi burkāni un rožu ziedlapiņas. Noteikti nav iespējams dabūt rokās vegānu picas, burgerus, makaronus,saldējumu, virtuļus vai ko citu, kas nav zaļš vai atgādina lapu. Ja vienne dzīvojat netālu no lielveikala, kas izplata šīs preces, vai varbūt pat pieātrās ēdināšanas ķēdes.

Apvienotajā Karalistē Tesco, Sainsbury ‘s, Islande, Asda un Marks & Spencer piedāvā plašu klāstu gatavu ēdienu un komforta pārtikas produktu, ieskaitot vistas nēģus, kievus, desas un vegija pirkstus. “PicaHut” piedāvā “jackfruit” picu, tāpat arī “Pizza Express”, pat “McDonald ‘s” piedāvā vegānisku iesaiņojumu. Bet, ja gribi ievērot īstu vegānisko dzīvesveidu un apmesties tikai kviešu laukos, to nav iespējams, un ēst zāli katru dienu patiešām ir briesmīgi.

2. Jūs, ļoti gribēsiet gaļu

Atšķirībā no gaļas ēdājiem vegāni nevar garlaikot savus ēdienus ar garšaugiem, garšvielām, garšvielām un mērcēm, lai tekstūrai pievienotu aromātu. Tieši šī ierastā prakse padara gaļu iekārojamu un patiesībā garšīgu, un to nevar pavairot vegānu ēdienos.

Ja nu vienīgi ar kādu brīnumu jums izdodas tikt pāri Islandes jalapeño “No Bull” burgeriem vai Quorn kraukšķīgajiem vistas tīrumiem, vai Honest Burger sulīgajai “asiņojošajai” liellopu gaļai līdzīgajai “Beyond Burger”, kas tiek pārdota arī Tesco, lielākajā lielveikalu ķēdē Apvienotajā Karalistē. Bez vieglākas piekļuves receptēm internetā nav iespējams arī atdarināt ceptas vistas garšu, izmantojot vienkāršas sastāvdaļas,piemēram, seitānu vai ziedkāpostus, vai izveidot savu izvilktās cūkgaļas versiju, izmantojot tādas augu izcelsmes sastāvdaļas kā sēnes, džakuziun pat banānu ziedu.


3. Jūs cietīsiet proteīna trūkumu

Proteīnu trūkums ir īstas bailes vegānu kopienā, tas ir tāpēc, ka piekļuves vegāniem nav piekļuves proteīna avotiem. Ja vien nedzīvojat netālu no veikala, ir grūti atrast augu izcelsmes olbaltumvielu avotus, piemēram, pupiņas, riekstus, sēklas, uz augu bāzes gatavotus gaļas produktus, tofu, auna zirņus, lēcas un dažādus pākšaugus.

Ja esi sportists, ir arī banāli būt par veiksminieku savā jomā, neēdot gaļu olbaltumvielām. To pierāda Lewis Hamilton – rūpnīcā bāzēts sacīkšuauto braucējs, kurš pagājušajā gadā uzvarēja 11 Formula One shēmās.Tāpat kā islandiešu svarcēlājs Hulda B. Waage, arī Vegan Viking, kuršpērn lauza trīs valsts rekordus.

4. Tev būs jādzivo bez siera

Nav jau tā, ka tu esi atkarīga no siera, bet tikai no tā, ka nevari paredzēt dzīvi, ja nav glauni, šķipsnaini, melaini, garšīgi dzelteni našķi, kasg atavoti no govs piena. Tas ir saprotams.

Tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc nekļūt par vegānu, jo, ja tā darīsi, tev būs jāēd negaršīga pica uz visiem laikiem, ja vien neiegādāsies Ristorantes jaunāko pikanto vegānisko piedāvājumu vai neiegrūdīsi Pizza Hut, Zizzi vai Pizza Express, vai nepasūtīsi no Papa Džona ēdienu, kas piedāvā no piena brīvu siera klāstu.

Ja tu negribi ēst, vai arī vēlies pagatavot pats savu ēdienu – tādu, kādu todara Panceas San try – tu vienkārši nevari. Ja vien nepērkat lielveikalāsava zīmola vegāna sieru no Asdas, Sainsbury ‘s vai Tesco, vai arīizmēģiniet no populāriem grieķu zīmola Violife šeddaru, sarkano Leicester vai mozzarella, ko ir grūti atrast, jo tas ir lielākajā lielveikalā.

5. Lieldienas bez olām

Olas ir daudzu cilvēku diētas skava, un galvenā daudzu maltīšu sastāvdaļa – kā tradicionālas pilnas angļu brokastis. Nav iespējams izveidot vegānisku olu. Tas ir smieklīgi.

Ja nu vienīgi tu neesi bijis tāds šefpavārs kā Gaz Oakley, kurš radījis vegānu olu japāņu iedvesmotiem ķēdes Wagamama. Vai arī jūs bijāt Gordons Remzijs, kas pievienoja tofu olas ēdienkartei savā Londonasr estorānā Bread Street Kitchen. Vai pat tad, ja jūs būtu parasts, neprofesionāls šefpavārs, kurš varētu iegriezties vietējā lielveikalā unn opirkt tofu, lai uzkostos, vai arī kurš varētu izmantot internetu, lai nopirktu Follow Your Heart vegāns olas, ar ko kult vai cepties.

6. Tu nedrīksti viegli pirkt pārtiku

Vegāniem vienmēr ir bijis grūti paķert sviestmaizi, dodoties ceļā, un pēdējo gadu laikā nav notikušas nekādas izmaiņas šajā faktā. Janes kaita faktu, ka “Boots” tagad kā daļu no ēdienreizēm piedāvā vairākas vegāniem draudzīgas sviestmaizes, ieskaitot brokastu iespēju visu dienu.

Ja pabrauc garām Greggs, pastāv iespēja, ka spēsi ātri satvert vegāna desas rullīti, bet bez garantijas. Tagad tas tiek pārdots visos 1800 veikalos visā valstī, tāpēc tas ir kā zelta putekļi.

7. Jums būs B12 deficīts

Pēc vēnu diētas nav vienīgais laiks, kad jums draud B12 deficīts, vairāki eksperti ir teikuši, ka lielākā daļa cilvēku — augu vai ne — ir neaizsargā tipret šā vitamīna trūkumu. To dabūt pie vegānu diētas ir īpaši grūti, ja vien nepērkat sev kādu no daudzajiem B12 vitamīnu izsmidzinātājiem vai tabletēm tirgū no tādiem lielveikaliem vai veselības pārtikas veikaliem kā Holland & Barrett.

Jūs varat arī mēģināt ēst īpaši retākus vegānu ēdienus, piemēram, marmītu, sēnes, graudaugus un augu pienu.

8 Nav daudz veg;anu restorānu

Ēst kā vegānu ir grūtāk nekā jebkad agrāk; galvenais jautājums, šķiet, ir tas, ka ēdien kartē nav pietiekami daudz izvēles uz augiem balstītās izvēles.

Frenkija un Benija restorānā, piemēram, itāļu restorānu ķēde, tagad ēdienkartē ir 20 vegāniem draudzīgas iespējas, ieskaitot makaronus,picas un burgerus. Pie Pizza Express var nobaudīt trīs kursu maltīti, un kā galvenais kurss jums jāizšķiras starp Vegan Giardiniera vai vegāna jackfruit picu. Wetherspoons — vienā no Apvienotās Karalistes populārākajām krogu ķēdēm — ir vesela atsevišķa vegānu ēdienkarte, tostarp arī vējdzeles karijs, pilnvērtīgas angļu brokastis un meteora burgers. Tā, jā. Tas ir diezgan skarbi.

9. Tu vienmēr būsi izsalcis

Kā jau tika uzsvērts šajā sarakstā, nav daudz ko ēst vegāniem, izņemotdārzeņus un lapas. Ja vien nevarat piekļūt tuvējiem lielveikaliem,restorāniem, piegādes ķēdēm vai internetam, lai saņemtu daudzvienkāršu, uz augiem balstītu recepšu, būsiet izsalcis. Tā ir tikai skarbapatiesība par augu dzīvesveidu.

10. Tas ir pārāk dārgi

Kļūšana par vegānu patiešām var uzlauzt banku, it īpaši, ja jums jāpērk visi šie sīkie salāti.

Ja neņem vērā jokus, nav viegli, ka visi vienā mirklī pārslēdzas uz augu izcelsmes pārtikas produktu iegādi savā parastajā veikalā. Tomēr visa pārtika un dārzeņi var būt dažas no lētākajām precēm, ko var iegādā tiesno lielveikaliem, un arvien vairāk un pieejamāki veikali, piemēram, Islande, Aldi un Lidl, savos plauktos pievieno veselīgākus, uz augiem balstītus produktus.

Ja jūs vēl esat pārliecināts, saskaņā ar pētījumu, kas veikts šā gada sākumā, gaļas izciršana kopā izglāba Lielbritānijas patērētājus aptuveni 2,8 miljonu sterliņu mārciņu apmērā 2018. gadā.