Year: 2019

Arī tavas smadzenes laika gaitā padzen jūsu pārtikas patēriņu.

Tev, protams, ir svarīgi, ko tu dari konsekventi — proti, ko un cik daudz  tuparasti ēd, dienu pēc dienas.

Jūsu organismam ir sistēma ilgtermiņa enerģijas un uzturvielu vajadzību pārvaldībai. To sauc par leptīna atgriezenisko saiti.

Leptīns ir hormons, ko izdala taukaudi. Leptīns stāsta smadzenēm, cik daudz enerģijas mēs tikko patērējām un cik daudz enerģijas esam uzkrājuši (kā taukus). Jo vairāk ķermeņa tauku mums ir, jo vairāk leptīnamūsu asinīs.

Smadzenes pieņem lēmumus, pamatojoties uz leptīna līmeni, parizsalkumu, kaloriju uzņemšanu, uzturvielu absorbciju, enerģijas patēriņuun uzglabāšanu. Pēc tam tas atgriežas, lai regulētu leptīna ražošanucilpā, kas var palīdzēt saglabāt mūsu enerģijas (un ķermeņa svara)līdzsvaru laika gaitā.…

10 IEMESLI, KĀPĒC JUMS NEVAJADZĒTU KLŪT PAR VEGĀNU

1. Ēdiens ir neizturams

Visi zina, ka vegānu ēdiens ir visi burkāni un rožu ziedlapiņas. Noteikti nav iespējams dabūt rokās vegānu picas, burgerus, makaronus,saldējumu, virtuļus vai ko citu, kas nav zaļš vai atgādina lapu. Ja vienne dzīvojat netālu no lielveikala, kas izplata šīs preces, vai varbūt pat pieātrās ēdināšanas ķēdes.

Apvienotajā Karalistē Tesco, Sainsbury ‘s, Islande, Asda un Marks & Spencer piedāvā plašu klāstu gatavu ēdienu un komforta pārtikas produktu, …